Rezultate concurs online CoderDojo Tech schools

Câștigătorii concursului

 CoderDojo Tech schools

La acest concurs s-au înscris 149 de echipe din școli și cluburi de programare din 25 de județe din țară.

Am primit proiecte extrem de interesante și de bine realizate motiv pentru care dorim să îi felicităm atât pe copiii participanți cât și pe coordonatorii care i-au sprijinit și îndrumat în realizarea proiectelor.

După doua etape de jurizare intense suntem bucuroși să anunțăm câștigătorii concursului CoderDojo Tech schools.  

 Categoria Visual programming
  •    Locul I: Echipa CodePower pentru proiectul Educație prin aplicații

Coordonator: Ciocănel Adriana
Copii: Drăgan Claudia Maria si Drăguțu Matei 

Localitate: TECUCI, Galati  – Colegiul Național Calistrat Hogaș

Este constituit din 3 categorii: fizică, muzică și istorie. Fiecare categorie are o provocare specifică și conține 3 nivele ce cresc în dificultate.”  – Proiect realizat in Scratch

  •     Locul II: Echipa: The Motans  pentru proiectul Crăciunul pisicilor

Coordonator: Chițu Mirela
Copii: Voinea Ioan și Bertescu Roberto Andrei 

Localitate: Braila Liceul Pedagogic D. P. Perpessicius

“Ideea proiectului nostru a plecat de la faptul că se apropia Crăciunul. Moș Crăciun le aduce personajelor principale niște cadouri care separat nu înseamnă nimic (o foaie cu formule și niște ochelari ciudați), dar împreună, dacă se privește foaia prin ochelari, se vede harta unei comori. Cei doi prieteni iau avionul către insula comorii, iar acolo dezgroapă o ladă, unde găsesc adevărata comoară: PRIETENIA!”

Prezentare video excelentă, animație foarte reușită, cu prelucrare de sunete și imagini profil

Proiect realizat in Scratch, Audacity, Paint.NET

   Categoria WEB
  •  Locul I: Echipa Earthy pentru proiectul  Earthy

Coordonator: Ripeanu Luminita
Copii: Dragan Andrei si  Iancu Andrei 

Localități: Prahova Ploiesti Colegiul National „Mihai Viteazul”

„Earthy este o aplicație web destinată protejării mediului înconjurător, în care, prin intermediul jocului, utilizatorii pot sugera, organiza sau participa la diferite acțiuni de ocrotire a planetei noastre.
Această aplicație web are la bază principiul unei rețele de socializare, unde, în funcție de impactul ideii sau evenimentului creat, utilizatorul primește puncte, ce rezultă într-o creștere a nivelului și eventual, în obținerea de distincții și insigne.”

        Tehnologii folosite: HTML, PHP, CSS, JAVASCRIPT, SQL, AJAX, mySQLi, JQuery

 

  •  Locul II: Echipa lsp pentru proiectul Let’s learn

Coordonatori: Gherguţ Eusebiu și Bărdiţă Carmen
Copii: Florea Eduard – Petru și Căpitanu Bogdan – Alexandru

Localitate: Vaslui, Liceul Ştefan Procopiu

„Site inspirat din experienta orelor de curs de unde poti invata nenumarate lucruri interesante. Utilizatorii raspund unor teste din diferite  materii, de la matematica la biologie si istorie.”

Tehnologii folosite: HTML, CSS, JAVASCRIPT, PHP

 Games
  •  Locul I: Echipa Vaticlan pentru proiectul  Dodge The Edges

Coordonator: Ciltan Alina-Florentina
Copii: Casapu Denis Cristian, Dorobantu Rares Mihai,  Staicu Dan Dominic 

Localitatea  Craiova Colegiul National ,,Elena Cuza”, Colegiul National ,,Fratii Buzesti”

„Noi am conceput jocul “Dodge The Edges” in Unity. Acesta are tematica 8bit si este unplatformer 2d care se bazeaza pe ideea de gravity
flip. Jocul are 7 nivele, care cresc in dificultate progresiv. Obiectivul este sa ajungi la finalul fiecarui nivel. Orice tip de margine te raneste la impact si iti scade o anumita cantitate din viata, depinzand de nivel.”
  •  Locul II: Echipa Dungeon Of Life pentru proiectul Dungeon Of Life

Coordonator: Ripeanu Luminita
Copii: Pana Adrian și Ezaru Radu 

Localitate Ploiesti, Prahova,  Colegiul National „Mihai Viteazul”

„Ideea proiectului a fost inspirata de videoclipul youtuberului Exurb1a denumit „and then we’ll be ok” . Acesta ne-a inspirat sa introducem povestea intr-o lume interactiva , iar un joc cu aceasta tema ni s-a parut inca de la inceput ideea perfecta.”
 Mobile
  •  Locul I: Echipa Code4Future pentru proiectul Underplanet-X

Coordonator: Razvan Vovcenco
Copii: Vovcenco Sasha Andrei si  Zaharia Timon

Localitate Bucuresti,  Olga Gudynn International School si IT Level Club

„In acest proiect, este vorba despre un pilot a carui planeta natala a fost distrusa, ii urmareste pe atacatori ca sa se razbune si sa le distruga planeta. Jocul consta in mai multe niveluri, fiecare din ce in ce mai greu. Jucatorul trebuie sa ghideze naveta ca sa colecteze energia, ca sa poata activa usa si sa treaca la urmatorul nivel!

Un joc care ar putea fi direct publicat. Are mecanici simple dar bine realizate, cu multe niveluri, muzica, introducere.” Tehnologie Stencyl

  •  Locul II: Echipa Strampeta Squad pentru proiectul Echipa Planetă

Coordonator: Venis Nelu
Copii: Veniș Florin și Bratu Rareș 

Localitate Constanta, Medgidia, Școala Gimnazială Constantin Brâncuși

„Ești liderul Echipei Planetă, o echipă care se ocupă cu bunăstarea Pământului. Poți alege între a fi un lider bun, ce ajută populația, sau un lider aspru și crud. Deci, ce cale alegi?

O idee originala si o poveste surprinzator de interesanta.”

Tehnologie Unity Game Engine

  Hardware
  •  Locul I: Echipa Tech-X pentru proiectul Smart house

Coordonator: Cornelia Hotea 
Copii: Giurgi Darius-Mihai si Holociuc David Paul 

Localitate: Maramures Sighetu Marmatiei Colegiul National „Dragos Voda”

Proiectul constă într-o machetă a unei case moderne, prevăzută cu sufragerie, piscină interioară, dormitor, baie, bucătărie, garaj și grădină. Macheta este controlată cu peste 60 microprocesoare, fiecare având un rol bine întemeiat pentru funcționarea optimă a casei.

Tehnologie Arduino

  •  Locul II: Echipa Double T pentru proiectul Automatizare jaluzele

Coordonator: Ana Spandonide
Copii: Tudor Cristian Lotrea și Theodor Radulescu 

Localitate: București Colegiul National „Elena Cuza”

Proiectul automatizează jaluzele electrice pentru a creste eficienta energetica a casei și a asigura o temperatura optima în interior. Pe timpul iernii, rulourile vor permite razelor solare sa încălzească camera în timpul zilei și vor cobori pe timpul nopții. Vara, dacă nu suntem acasă, rulurile vor cobori în timpul zilei pentru a preveni încălzirea excesiva a încăperii.

Tehnologie Arduino

Felicitări tuturor!

Vă așteptăm să participați la concursurile noastre viitoare și, de ce nu, sa vă alăturați comunității CoderDojo!

În perioada următoare vom contacta echipele câștigătoare în vederea transmiterii premiilor.

Mult succes în continuare!