Rezultate Concurs Coolest Projects Tech Academy

Câștigătorii concursului

Coolest Projects Tech Academy 

Am primit foarte multe proiecte la toate categoriile din concurs, proiecte extrem de interesante și de bine realizate.

După doua etape de jurizare intense suntem bucuroși să anunțăm câștigătorii concursului Coolest Projects Tech Academy.  

 Categoria Visual programming
  •    Locul I: Echipa MRCODERS pentru proiectul Matematica interactiva

Coordonator: Pirnă Mihaela Mioara
Copii: Stanca Robert Valeriu, Negreanu Mario Ștefan

Localitate: SLATINA, Olt

„Proiectul combină un joc in care utilizatorul trebuie să conducă personajul printr-un labirint cu probleme de matematică cu scopul de  a-i motiva pe colegii noștri sa aprofundeze noțiunile de matematica.” – Proiect realizat in Scratch

  •     Locul II: Echipa: Chiricescu & Moglan  pentru proiectul Romanian inventors

Coordonator: Cosnita Emilia-Felicia
Copii: Chiricescu Codruta-Ioana, Moglan Ioana-Cosmina

Localitate: Pașcani, Iași, Liceul Teoretic „Miron Costin”

“Un quizz cu întrebări care vizează mari inventatori români a căror activitate este foarte bine cunoscută.”  – Proiect realizat in Scratch

   Categoria WEB
  •  Locul I: Echipa Code Poltergeists pentru proiectul  Party Stream

Coordonator: Iustina Furdui
Copii: Furdui Dimitrie-Toma, Pașparugă Radu-Mihai

Localități: Bacău și Piatra Neamț – Colegiul Național ,,Gheorghe Vrânceanu” Bacău, și – Colegiul Național ,,Gheorghe Asachi” Piatra-Neamț

“Un serviciu de vizionare a videoclipurilor împreună cu prietenii, fiind sincronizate toate dispozitivele“  Proiect  realizat cu Vue.js, TypeScript, Express, Firebase

  •  Locul II: Echipa Spaima Valcii pentru proiectul Guess where you are

Coordonator: Mirela Mlisan
Copii: Andrei Diaconescu, Mario Deaconescu

Localitate: Râmnicu Vâlcea, Vâlcea, Colegiul National Mircea cel Bătrân
“Primești o locație aleatorie de pe glob din google street view iar tu trebuie sa ghicești unde te afli.”  Proiect realizat cu HTML CSS JavaScript JQuery

 Games
  •  Locul I: Echipa Team pentru proiectul  Cheeky Chippy

Coordonator: Jigau Mihai
Copii: Cociorva Stefan-Gabriel, Moldovan Timotei

Localitatea Buhuși, Bacău, Liceul Teoretic „Ion Borcea” Buhuși
“Un joc de tip platformer cu mai multe niveluri, dușmani și obstacole” Proiect realizat in Unity.

  •  Locul II: Echipa Frații Kiddo pentru proiectul The Wall Breaker

Coordonator: Mihai Popescu
Copii: Ionescu Robert Mihai, Ionescu Laura Maria

Localitate Pitești, Argeș, CoderDojo Pitești

“O colecție de trei jocuri integrate, cu grafica foarte frumoasă!” Joc realizat in Unity.

 Mobile
  •  Locul I: Echipa Strampeta Squad pentru proiectul Mișcare

Coordonator: Venis Nelu
Copii: Venis Florin, Bratu Rares

Localitate Medgidia, Constanta, Școala Gimnaziala Constantin Brâncuși Medgidia Nr.1, Biblioteca Municipala Medgidia – Clubul Computer Kids

“Un joc pentru mobil in care se folosește accelerometrul pentru a număra câți pași face jucătorul. Personajul poate fi îmbrăcat cu diverse haine dintr-un magazin, sau in funcție de numărul de pași.” Proiect realizat in Unity.

  •  Locul II: Cosmina si echipa ei pentru proiectul App Inventor și Agenda 2030

Coordonator: Popescu Crina
Copii: Cosmina Anica, Simion Laura, Gabriela Tita

Localitate Pietrari, Vâlcea, Wizards Code Club Pietrari
„In urma scrierii unui proiect intitulat “Biblioteca de semințe”, proiect ce se încadrează ODD 2 – Foamete “ZERO”, am implementat cerințele Pro Vobis in comunitatea pietrăreană prin campanii de informare ce au avut ca scop cunoașterea de către cat mai multi locuitori ai comunei noastre a Obiectivelor de Dezvoltare Durabila cu prinse in Agenda 2030″”Prin folosirea acestei aplicații un număr de 300 de persoane au aflat despre Agenda 2030, despre promisiunile globale ce au ca scop principal dezvoltarea economica și sociala într-un mod care protejează mediul înconjurător…”  Proiect realizat cu MIT App Inventor

  Hardware
  •  Locul I: Echipa RDuino Music Engineering  pentru proiectul Theremin for all!

Coordonator: Marinela Busteaga
Copii: Magirescu Stefan, Stancila Ionut Marian

Localitate: Bacău, Bacău, Colegiul National „Gheorghe Vrânceanu”, Clubul de mecatronică „Laboratorul RDuino”

Proiectul a constat in realizarea unui instrument muzical electronic, făcut integral și foarte bine prezentat. Proiect realizat cu Arduino.

  •  Locul II: Echipa LEVEL UP pentru proiectul Green Wave

Coordonator: Silviu Octavian Gheorghe
Copii: Soiu Cristian, Stoianof Robert, Asiminei Adrian

Localitate: Brăila, Brăila, Biblioteca Județeana „Panait Istrati” Brăila – Clubul de Robotica și Programare

Au realizat o „bărcuța radio comandata care are ca scop monitorizarea apei și faunei dintr-o zona protejata , fără a afecta elementele analizate”. Proiect realizat cu Arduino.

 

Felicitări tuturor copiilor care au participat la concurs și tuturor coordonatorilor pentru efortul depus și pentru proiectele realizate!

Vă așteptăm sa participați la concursurile noastre viitoare și, de ce nu, sa vă alăturați comunității CoderDojo!

În perioada următoare vom contacta echipele câștigătoare in vederea transmiterii premiilor.

Mult succes în continuare!