Câștigătorii concursului

Coolest Projects România 2021

La acest concurs s-au înscris 176 de echipe din școli și cluburi de programare din 17 județe din țară.

Am primit proiecte extrem de interesante și de bine realizate motiv pentru care dorim să îi felicităm atât pe copiii participanți cât și pe coordonatorii care i-au sprijinit și îndrumat în realizarea proiectelor.

După doua etape de jurizare intense suntem bucuroși să anunțăm câștigătorii concursului Coolest Projects România 2021 .  

  Categoria Visual programming – Scratch

  Locul I: Echipa Victor Tetcu pentru proiectul Aventura robotului

Coordonator: Andreea Găleșanu
Proiect creat de: Victor-Mihai Tetcu
Localitate: Brașov  – CoderDojo Brașov
Tehnologii utilizate: Scratch, Link Proiect

   Locul II: Echipa: Together we are better!  pentru proiectul Beauty Salon

Coordonator: Paula Constantina Cioara
Proiect creat de: Comanescu Ada-Maria, Rebecca Neacsu, Berevoianu Sara și Teodora Cioaca
Localitate: Argeș Pitești, SCOALA GIMNAZIALA ”Mircea cel Batran”
Tehnologii utilizate: Scratch, Link proiect

  Categoria Visual programming – Minecraft EE

  Locul I: Echipa SIMIONESCU Gruia pentru proiectul Robotelul harnic

Coordonator: Claudiu Gură
Proiect creat de: SIMIONESCU Gruia
Localitate: București  – CoderDojo București
Tehnologii utilizate: Minecraft EE

   Locul II: Echipa: PROTEASA Maia Alexandra  pentru proiectul Grădina zoologica a doamnei Gold

Coordonator: Claudiu Gură
Proiect creat de: PROTEASA Maia Alexandra 
Localitate: București  – CoderDojo București
Tehnologii utilizate: Minecraft EE

  Categoria WEB

 Locul I: Echipa Trashable Team pentru proiectul  Trashable

Coordonator: Malina Mircu
Proiect creat de: Ionica Andrei Costin, Mircu Daniel Ioan, Furdui Stefan Dragos și  Deonise Silviu Gabriel
Localitate: Argeș Pitești, CoderDojo GiveIT Back
Tehnologii utilizate: JS, HTML, CSS, MySql, Link

 Locul II: Save the animals pentru proiectul AdoptPets

Coordonator: Ciocanel Adriana
Proiect creat de: Draguțu Matei
Localitate: Galați Tecuci, Colegiul national „Calistrat Hogas”
Tehnologie utilizată: Django

  Games

 Locul I: Echipa YareYare pentru proiectul  Iomoma

Coordonator: Vircolici Mihaela
Proiect creat de: Grajdan Mihaela 
Localitate:  Bacău Comănești, Colegiul Tehnic „Dimitrie Ghika“ Comăneşti
Tehnologie utilizată: Python

 Locul II: Echipa Choson Inc. pentru proiectul Choson

Coordonator: Chiriac Marius Ciprian
Proiect creat de:  Chiriac Eduard Mihail
Localitate Galați,  Școala Gimnazială „Miron Costin”
Tehnologii utilizate: Unity, Blender

  Mobile

 Locul I: Echipa Hackerii Albi pentru proiectul Ovidiu Town

Coordonator: Ali Osber
Proiect creat de: Cocoșilă Sebastian Marian  și  Stancu David Raul
Localitate: Constanța Ovidiu,  Club CodeKids Biblioteca Orășenească Ovidiu
Tehnologie utilizată: JavaScript

 Locul II: Echipa ByteSync pentru proiectul Digitalizare coafor

Coordonator: Despa Silvia Adriana
Proiect creat de:  Lotrea Tudor Cristian
Localitate Ilfov Domnești, Colegiul Național Elena Cuza – București
Tehnologii utilizate: Java, Android Studio

  Hardware

 Locul I: Echipa CoderDojo Giroc pentru proiectul Robot Politist

Coordonator: Tomsa Remus Ioan
Proiect creat de: Barbu Bogdan Florin
Localitate: Timiș Giroc, CoderDojo Giroc-Chisoda
Tehnologie utilizată: Raspberry Pi

 Locul II: Echipa TEO pentru proiectul Sistem de inspectie a spatiilor inguste (“Confined spaces”) cu robot mobil multifunctional controlat cu Raspberry Pi

Coordonator: Alexandra Neagu
Proiect creat de: Neagu Teodora 
Localitate: București, CoderDojo București
Tehnologie utilizată: Raspberry Pi

Felicitări tuturor!

Vă așteptăm să participați la concursurile noastre viitoare și, de ce nu, sa vă alăturați comunității  CoderDojo!

În perioada următoare vom contacta echipele câștigătoare în vederea transmiterii premiilor.

Mult succes în continuare!